
Jak je možné, že lidé jako
David Kirš, nebo Jiří Vokáč Čmolík dokáží vydělávat více než
10 milionů korun za 1 týden prodeje v jejich online kampani a přitom ostatní jen živoří. Vím, jakou vlnu emocí vzbuzují na netu tyto dvě jména. Někdo jim závidí a nadává na ně, někdo je obviňuje, že pouze manipulují s lidmi
http://owww.cz/tag/milionove-imperium/. Co, ale nemůže nikdo popírat, tak jsou to právě profesionálně vypracované a fungující kampaně. Nejspíš si hodně z Vás říká, co Vám tady asi budu slibovat. Zase další týpek, který mě naslibuje miliony bez práce, dá mně falešnou naději a pak mi bude chtít prodat nějaký nesmysl. Nebudu nic slibovat, chci jen prozradit postup, kteří právě ti úspěšní používají. Tato strategie Davidu Kiršovi v březnu vydělala
5.3mil. Kč
Pavel
Hrdlička a spadá mezi ten nejúspěšnějších infopodnikatelů v čr. Všimněte si, že jsem neřekl, že patří mezi 10 nejlepších. Bude totiž velký rozdíl mezi tím být dobrý a mít výsledky. Věřím, že u nás najdete nemalé množství daleko chytřejších a daleko šikovnějších lidí nežli jsem já, avšak převážná část z nich se nedostala k tomu, aby překonala svou zónu pohodlí a šla do akce. Já jsem také musel bojovat sám se sebou, ale povedlo se mi to. Mé poslední dvě kampaně na vzdělávací program FaceMark Academy a FaceMark Online Club vygenerovaly za dva týdny prodeje více než 1.800.000 Kč a jsem opravdu nadšený z pozitivních reakcí účastníků. Ostatně podrobnosti, jak se mi to podařilo, vám řeknu již brzy v dalším
videu.
Naučte se krok za krokem jednoduchý postup,který využívají ti nejúspěšnější na netu. Dozvíte se i jednu základní věc, bez které nemáte šanci uspět.
Co je infopodnikání?
Info-podnikatel, někdy také zvaný plážový podnikatel, je ten, kdo pro své podnikání využívá chytré nástroje, technologie (nejčastěji online), které mu podnikání automatizují do maximální míry. Infopodnikání je založeno na prodeji kvalitních informací, know-how a zkušeností (info-produktu). Infopodnikatel svým vystupování potvrzuje status experta ve svém oboru a taktéž si buduje důvěru. Mezi největší předností plážového podnikání se stalo to, že, díky online technologiím, možnost pracovat kde chcete, kdy chcete a jak chcete.